پیام مدیرعامل شرکت سمتکو به مناسبت هفته کارگر

پیام مدیرعامل شرکت سمتکو به مناسبت هفته کارگر

مدیرعامل شرکت سمتکو به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی خطاب به کارکنان این شرکت صادر کرد.

در متن پیام سید مهدی واعظ موسوی آمده است:

بسمه تعالی

وَ أَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعی‌

و اینکه برای انسان جز حاصل تلاش او نیست. (سوره ی نجم آیه ۳۹)

خانواده ی همراه ، همدل و پرتلاش سمتکو
۱۱ اردیبهشت ماه ـ روز جهانی کارگر ـ روز ارج نهادن به مقام شامخ کارگران به عنوان سرمایه های فکری و خلاقی است که با اندیشه ای پویا و اراده ای پولادین ، با بازوان سترگ خویش ضمن به حرکت درآوردن چرخ های صنعت و تولید و اقتصاد ، مسیر خودکفائی و استقلال کشور را هموارتر می کنند .
قدردانی از زحمات ، تلاش ها و مجاهدت های شما عزیزان در همه ی ایام وظیفه ای همگانی است. هم چنان که پیامبر رحمت، رسول گرامی اسلام (ص) دست کارگری را که بر اثر کار و فعالیت ورم کرده بود بلند کرد و فرمود: ” این دستی است که هیچگاه آتش جهنم آن را نمی سوزاند. این دستی است که خدا و رسولش آن را دوست می دارند. کسی که از دست رنج خود روزیش را فراهم کند، خداوند با نظر رحمت در او می نگرد. ”
همکاران عزیزم !
به عنوان عضوی از خانواده ی سمتکو که بدان افتخار می کنم؛ تلاشها ، زحمات و همت تان را ارج می نهم و قدردان همدلی ها و همراهی های تک تک شما عزیزان هستم . دست هایی که در این مدت به هم دادیم تا بار دیگر سمتکو را به جایگاهی که استحقاق آن را داشت نزدیک تر کنیم و در سالی که طلیعه ی آن توسط مقام معظم رهبری به نام “جهش تولید” نام گذاری گردیده است، با توکل به عنایات الهی و نگاهی پرامید به همت و همدلی های شما بزرگواران، با ارتقاء کمّی و کیفی تولیدات و محصولات شرکت، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات این خانواده ی پرافتخار بیفزاییم .
در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی تمامی شهدای جامعه ی کارگری، روز کار و کارگر را خدمت شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و با سپاس از خانواده های همه ی شما بزرگواران که با حمایت های معنوی خود زمینه ساز حضور موفق تان در سمتکو را فراهم نموده اند، توفیقات روزافزون در تمامی مراحل زندگی را از درگاه ایزد منان خواستارم .