پیام مدیرعامل شرکت سمتکو به مناسبت روز کارگر

پیام مدیرعامل شرکت سمتکو به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا (سمتکو) در پیامی فرارسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران شریف و زحمتکش شرکت سمتکو تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی، در متن پیام صمداله شکری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سمتکو آمده است:

 

باسمه تعالی

فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر فرصتی است تا یک بار دیگر زحمات و تلاش های آنها را در سراسر جهان به یاد آوریم. کارگران شریفی که با اراده ای قوی و روحیه خستگی ناپذیر برای کسب روزی حلال تلاش کرده و باور دارند که لازمه استقلال اقتصادی کشور، توسعه و ارتقاء کیفی تولیدات داخلى است که آن هم به مدد تلاش و پشتکار محقق می شود. لذا خوشبختانه در سرزمین پهناور ایران امروز چنین انسان های سخت کوش و کارگران با انگیزه، مسئولیت به حرکت درآوردن چرخ های تولید و تحول اقتصادی را به دوش گرفته اند.

شرکت سمتکو نیز که افتخار همکاری با بهترین فرزندان این مرز و بوم را در کارنامه زرین خود دارد همیشه به داشتن نیروهای متدین و توانمند می بالد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است. از این رو، این روز بزرگ را به همه این سخت کوشان میهن مان تبریک گفته و از تمامی آنها که صادقانه و با تمام نیرو و توان خویش تلاش می کنند، سپاسگزارم و امید آن دارم تا در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال « جهش تولید با مشارکت مردم » نام گرفته است تمامی فرصت های کسب و کاری که در شرکت سمتکو برنامه ریزی شده، در پرتو همدلی و همکاری کارگران عزیز با نتیجه مطلوب همراه گردد.

 

 صمداله شکری

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

اردیبهشت ۱۴۰۳