پیام مدیرعامل سمتکو به مناسبت ۱۲ بهمن ماه

پیام مدیرعامل سمتکو به مناسبت ۱۲ بهمن ماه

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا (الإسراء ،۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل محو و نابود شدنی است.

 

۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی است، دهه‌ای که حماسه‌ای ماندگار و جاوید را به وسیله رهبری مقتدر و ملتی غیور در تاریخ به ثبت رساند و فجری که به مدد ایمان، اعتقاد و اراده‌ای راستین و پولادین شکست اهریمن را رقم زد.

۱۲ بهمن ماه یادآور استقبال تاریخی آزادگان جهان است، استقبال مردم از پیشوای فرهیخته و خردمند خویش که سرنوشت این ملت را به سوی استقلال و آزادی رهنمون کرد. رهبری که نگاه و کلام نافذش پشت دشمنان قسم خورده اسلام و ایران را به لرزه درآورد و به یقین خاطره این بزرگ مرد تاریخ همواره در سینه مردم آزاده جهان به جای خواهد ماند.

این دهه فرخنده را به همه ملت ایران به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران معزز که نقش بی‌بدیل آنان در تمامی موفقیت‌ها و سربلندی‌های این مرز و بوم همواره آشکار بوده و هست تبریک عرض می‌نمایم و بالندگی شجره‌ی طیبه‌ی انقلاب اسلامی را به برکت رهبری معظم و مقتدر حضرت امام خامنه ای (دامت افاضاته)، حرمت خون شهدا، صلابت ایثارگران و همت عالی ملت ایران مسألت می نمایم تا این مهر پر فروغ به طلیعه‌ی عالم تاب استقرار حکومت موعود بپیوندد. (ان شاء الله)