نمایش توانمندی های سمتکو در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

نمایش توانمندی های سمتکو در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

سمتکو در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه­های خودرو به عرضه جدیدترین محصولات و فناوری­های نوین خود پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سمتکو، این شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه­های خودرو که معتبرترین نمایشگاه سالانه تخصصی در عرصه خودرو و قطعات در ایران است، با هدف نمایش توانمندی متخصصان داخلی، به معرفی و ارائه جدید­ترین قطعات داخلی سازی شده و افزایش ظرفیت تولید داخل در کنار محصول جدید سیستم ترمز منطبق بر ساختار محصولات سایپا حضور یافت.

گفتنی است شرکت سمتکو، به­ عنوان بزرگترین و تخصصی ­ترین زیرمجموعه ترمز­سازی گروه سایپا، برای مهندسی، تولید، مونتاژ و تست انواع کالیپر ترمز از آمادگی فنی و تولیدی برخوردار می­باشد و در حال حاضر طیف گسترده­ای از انواع کالیپرهای ترمز شامل شاهین، خانواده تیبا، پراید، پژو ۴۰۵، وانت نیسان، آفرود ارس، سیلندرهای ترمز چرخ عقب و مجموعه بوستر مستر در این شرکت تولید می­شود و پروژه­ کالیپرهای عقب ارس، عقب شاهین و P90 در جریان است.

همچنین این شرکت علاوه بر فعالیت­های خودرویی خود، به عنوان یکی از شرکت­های کاملاً تخصصی و صاحب نام در زمینه ساخت انواع گیج و فیکسچرهای تولیدی در حال فعالیت و ارائه خدمت می­باشد و در این زمینه توانسته است با تامین حجم بالایی از نیاز صنایع مختلف کشور گامی مفید و موثر در رفع نیازهای کشور داشته باشد.