ساخت و راه اندازی دستگاه مخصوص 8 ایستگاهه ماشینکاری براکت کالیپر تیبا (VIGEL)

ساخت و راه اندازی دستگاه مخصوص ۸ ایستگاهه ماشینکاری براکت کالیپر تیبا (VIGEL)

به گزارش روابط عمومی سمتکو، امیرحسین علیزاده مدیرعامل شرکت سمتکو از ساخت و راه اندازی دستگاه مخصوص ۸ ایستگاهه ماشینکاری براکت کالیپر تیبا (VIGEL) در شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزار آلات سایپا (سمتکو) خبر داد و گفت:
شرکت سمتکو برای پاسخگویی به نیاز مشتری و کاهش وابستگی به پیمانکاران خارج از شرکت، ساخت و راه اندازی دستگاه مخصوص جهت ماشینکاری براکت کالیپر تیبا را در برنامه کاری خود قرار داد، بدین منظور بازطراحی و تغییر ساختار دستگاه مولتی هد ۸ ایستگاهه با نام ویگل (VIGEL) به عنوان پروژه جدید تعریف گردید. دستگاه مذکور که در سال ۹۶ خریداری و به مدت ۴ سال و تا شروع پروژه، بلااستفاده و راکد مانده بود، با کار منسجم تیمی و همکاری امور مختلف شرکت، طراحی و ساخت انواع یونیت ها و اسلایدهای مخصوص، در مورخ ۲۵/۹/۱۴۰۰ به بهره برداری رسید و امکان ماشینکاری روزانه بیش از ۸۰۰ عدد براکت کالیپر تیبا با حداکثر دقت و کیفیت به ظرفیت شرکت سمتکو افزوده شد. لازم به ذکر است تمامی مراحل طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه مذکور با تکیه بر توانایی های داخلی شرکت و در زمان ۸ ماه و بالاترین کیفیت صورت گرفته است.
علیزاده در ادامه افزود: طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه ویگل برای ماشینکاری قطعه ی پیچیده و حساس براکت تیبا افتخاری بزرگ و رزومه ای درخشان برای شرکت طراحی مهندسی سایپا می باشد که بدون همدلی و همکاری تمامی پرسنل این شرکت میسر نبود.
از همین رو لازم می دانم از همکاری، صبوری، همدلی و تلاش بی وقفه همه همکاران عزیزم در شرکت سمتکو تقدیر و تشکر نمایم و از درگاه خداوند سبحان سلامتی، سربلندی و امید را برای یکایک شما همکاران محترم و خانواده های گرامی تان آرزومندم.