دیدار مدیرعامل شرکت سمتکو با فرمانده سپاه عاشورا در هفته دفاع مقدس

دیدار مدیرعامل شرکت سمتکو با فرمانده سپاه عاشورا در هفته دفاع مقدس

مدیرعامل شرکت سمتکو در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به منظور تجلیل از یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی با فرمانده سپاه عاشورا دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی سمتکو، مهندس دلفکار مدیر عامل شرکت سمتکو با حضور در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا ضمن احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، با سردار خرّم فرمانده سپاه عاشورا دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار سردار خرّم فرمانده سپاه عاشورا هفته دفاع مقدس را هفته اقتدار نظام دانسته و گفت: این هفته مظهر عزت یک ملت در برابر مستکبرین است.
وی ادامه داد: این باعث خرسندی است که مهندس دلفکار بعنوان یک جوان انقلابی متعهد در یک شرکت تخصصی در کسوت مدیرعاملی انجام وظیفه می‌نماید. و این خواسته رهبری است که علاج حل مشکلات کشور را در نیروی جوانان متخصص می‌دانند.
حس امنیت و آرامش، بزرگترین دستاورد ۸ سال دفاع مقدس است
مهندس دلفکار مدیر عامل شرکت سمتکو نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: حس امنیت، حس بسیار خوبی است که ما در این کشور شاهد آن هستیم که این امر میسر نمی‌شد مگر با رشادتهای سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی و دیگر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، که با تلاش های شبانه‌روزی خود چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمان حال، باعث شده‌اند این امنیت حاکم شود.
وی ضمن توضیح نوع فعالیتها و تولیدات شرکت ادامه داد: مجموعه سمتکو با تمام پتانسیل خود پا به پای سایر تلاشگران حوزه صنعت در حال فعالیت است، و این به برکت امنیتی است که داریم و آن را ارج می‌نهیم.