تعامل میان سمتکو و اداره کار افزایش می یابد

تعامل میان سمتکو و اداره کار افزایش می یابد

سرپرست شرکت سمتکو و مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در راستای همکاری و مساعدت های هر چه بیشتر اداره کار و شرکت سمتکو با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سمتکو، در این دیدار سرپرست شرکت سمتکو، جناب آقای مهندس سعید دلفکار، مدیر منابع انسانی، تبرخی تبریزی رئیس شورای اسلامی کار و هم چنین روحانی شرکت، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا آسمانی حضور داشتند.

پس از تبریکات متقابل از طرف سرپرست شرکت سمتکو و دکتر فتحی، مهندس دلفکار با اشاره به خط مشی و ایده های جدید شرکت در خصوص افزایش تولید و جذب نیروی کار اظهار کرد: افزایش بهره وری منابع انسانی، ایجاد انگیزه بین پرسنل و توجه بیشتر به وضعیت معیشتی پرسنل را در دستور کار خود قرار داده ایم.

دکتر فتحی نیز با بیان اینکه سمتکو یکی از واحد های صنعتی نمونه در استان به شمار می رود، عنوان کرد: از این پس تعامل میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و سمتکو افزایش خواهد یافت.
وی در ادامه حمایت از حقوق کارگران را در اولویت دانسته و قول بازدید حضوری از شرکت سمتکو در جهت بررسی مشکلات کارگری را داد.

هم چنین تبرخی تبریزی، رئیس شورای اسلامی کار شرکت، ضمن تقدیر از زحمات مدیر عامل قبلی از انتصاب آقای مهندس دلفکار به سمت مدیریت عاملی احساس خرسندی نموده و عنوان کرد: تعامل، یکپارچگی و همدلی بین پرسنل و مدیریت سبب خواهد شد تا سمتکو به واحد صنعتی نمونه از لحاظ فرهنگ کاری پرسنل تبدیل شود.
وی اضافه کرد: مطمئنا این موفقیت ها با درایت و مدیریت مهندس دلفکار سمتکو پله های ترقی را دو چندان طی خواهد کرد.

حاج آقا آسمانی نیز از ایجاد فضای فرهنگی به دور از حاشیه در یک واحد صنعتی سخن گفته و افزود: فرهنگ کاری خاص و منحصر به فرد سمتکو، توسعه و پیشرفت های بزرگی را در بر خواهد داشت.