بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تبریز از شرکت سمتکو

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تبریز از شرکت سمتکو

دکتر برزگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تبریز به همراه دکتر میرمحمدی رییس مجمع مهندسان استان و هیات همراه با هدف آشنایی با فرآیند تولید از شرکت سمتکو بازدید و مورد استقبال مهندس سعید دلفکار سرپرست شرکت سمتکو قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سمتکو، دکتر برزگر ضمن بازدید از خطوط تولید اظهار داشتند: فعالیت تولیدی سمتکو مجاهدتی ارزشمند است که در جهت استقلال میهن عزیزمان صورت می پذیرد.
ایشان افزودند: امروز تلاش در زمینه صنعت ، تلاش برای استقلال و خودکفایی کشور است و رونق تولید سرانه ناخالص ملی کشور را افزایش خواهد داد.
سرپرست شرکت سمتکو ضمن تشکر و قدردانی از حضور مهمانان گرامی افزود: در سالی که مزین به نام جهش تولید است، دیدار معاون فرماندار و تبادل نظر با ایشان با توجه به‌ تجارب علمی، صنعتی و سیاسی ایشان قطعا منشا خیر و برکت خواهد بود و چنین همکاری هایی که مطمئنا موجب جهش تولید می شود موجبات رونق صنعت، اشتغال و کاهش بیکاری در استان را فراهم خواهد نمود.
وی افزود: تمام افتخار ما تولید محصولات باکیفیت، با رعایت بالاترین استانداردها است.
دکتر میرمحمدی نیز ضمن اظهار تمایل به همکار  ی فیمابین مجمع مهندسان و شرکت سمتکو، از انتقال تجربه و استفاده از دانش فنی مهندسان و نخبگان صنعت قطعات خودرو استقبال کردند.