بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا(سمتکو)

بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا(سمتکو)

بازدید مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا جناب آقای مهندس تیموری به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و شرکت مگاموتور، در روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۱۰/۱۴۰۱ صورت گرفت.

ایشان ضمن بازدید از خطوط مختلف تولید محصولات شرکت سمتکو شامل گارگاه تولید ، آزمایشگاه مترولوژی ، خطوط گیج سازی ، سالن مونتاژ کالیپرهای شاهین، خانواده تیبا، پراید، پژو ۴۰۵، وانت نیسان، آفرود ارس و بویژه کارگاه تولید و آزمایشگاه تست مجموعه بوستر مستر رضایت خود را از پیشرفتها و نیز حضور متخصصین کارآمد در شرکت سمتکو ابراز داشته و اعلام نمودند که این شرکت بعنوان یکی از محوری‎ترین شرکتهای گروه سایپا است که همواره کلیه تعهدات خود را نسبت به گروه بنحو مطلوب انجام داده است.

آقای مهندس تیموری ضمن اعلام برنامه های تولید سال ۱۴۰۲ گروه سایپا و اهم فعالیتهای خود در طی چند ماه گذشته، خواستار تلاش در جهت افزایش تولید و توسعه محصول توسط شرکت سمتکو شد.

در این بازدید مهندس امیرحسین علیزاده مدیرعامل سمتکو با اشاره به توانایی شرکت سمتکو در خصوص طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی تشریح کردند: امروز مفتخر هستیم اعلام کنیم که در نیمه دوم سالِ مزین به نام « دانش بنیان » و در حرکتی بزرگ، شرکت سمتکو با توجه به اهداف کیفی و پایداری در بازار رقابتی موفق به راه اندازی و تولید مجموعه بوستر مستر بریک اسیست (سیستم ترمز کمکی) برای اولین بار در گروه خودروسازی سایپا شده است. این نوع محصول علاوه بر بروز بودن و رفع نیازهای آتی صنایع خودروسازی، گامی بسیار بلند و پایدار در راستای افزایش کیفیت محصولات تولید داخل خواهد بود. مجموعه بوستر مستر بریک اسیست یک سیستم ایمنی مکانیکی می¬باشد که در شرایط و لحظات بحرانی به کمک راننده آمده و احتمال بروز حادثه و به تبع آن خسارات جانی و مالی را کاهش می دهد.

مهندس علیزاده در پایان این بازدید اظهار کرد: با بهره گیری از رهنمودهای مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا و با استفاده از تمام توان فنی تخصصی و امکانات شرکت سمتکو با اعتقاد و اراده ای قوی تر برای تحقق اهداف گروه خودرو سازی سایپا تلاش خواهیم کرد.