بازدید مدیرعامل شرکت HPIHERUN از شرکت سمتکو

بازدید مدیرعامل شرکت HPIHERUN از شرکت سمتکو

به گزارش روابط عمومی، در پی حضور شرکت سمتکو در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران و مذاکرات صورت گرفته با مدیرعامل شرکت HPIHERUN در خصوص ساخت و مونتاژ کالیپرهای اکسل عقب در این شرکت، مدیرعامل و مدیر فروش شرکت HPIHERUN جهت آشنایی و آگاهی از توانمندی های سمتکو به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین زیرمجموعه ترمز­سازی گروه سایپا، برای مهندسی، تولید، مونتاژ و تست انواع کالیپر ترمز از این شرکت بازدید کردند.

 

صمداله شکری مدیرعامل شرکت سمتکو ضمن خیر مقدم به مدیرعامل شرکت HPIHERUN و هیات همراه با اشاره به اینکه سمتکو در محصولات خود پروژه های جدیدی را دنبال می کند اظهار امیدواری کرد تا از ظرفیت های شرکت HPIHERUN در توسعه پروژه هایمان استفاده کنیم.

مهندس شکری با ابراز تمایل نسبت به همکاری با شرکت HPIHERUN گفت: امیدواریم در صورت نتیجه گرفتن از مذاکرات بتوانیم در تولید محصولات جدید با همکاری این شرکت موفق باشیم.

در ادامه آقای چِنگ ، مدیرعامل شرکت  HPIHERUNگفت: شرکت سمتکو از ظرفیت بالایی در حوزه ساخت سیستم های ترمز برخوردار است و لذا همکاری دو جانبه، می تواند تحول بزرگ توسعه ای در دو شرکت ایجاد کند.

گفتنی است در این جلسه، تفاهم نامه همکاری درخصوص خرید و انتقال دانش و تکنولوژی تولید و مونتاژ کالیپر اکسل عقب انواع خودروها بین شرکت سمتکو و شرکت HPIHERUN چین با حضور دکتر صمداله شکری، مدیرعامل شرکت سمتکو و آقای چِنگ مدیرعامل شرکت HPIHERUN به امضاء رسید.