بازدید مدیرعامل شرکت زامیاد و هیئت همراه از شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا(سمتکو)

بازدید مدیرعامل شرکت زامیاد و هیئت همراه از شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا(سمتکو)

به گزارش روابط عمومی سمتکو:  مدیرعامل شرکت زامیاد جناب آقای مهندس آقایی و هیئت همراه در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ از خطوط مختلف تولید محصولات شرکت سمتکو شامل: گارگاه تولید ، آزمایشگاه مترولوژی ، خطوط گیج سازی و سالن مونتاژ انواع کالیپر خودرو بازدید نمودند و از نزدیک در جریان تولید محصولات در شرکت سمتکو قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه دکتر شکری مدیرعامل شرکت سمتکو ضمن خوشامد گویی به تشریح و معرفی شرکت و همچنین به پتانسیل ها و توان تخصصی موجود در بخش های مختلف شرکت سمتکو اشاره و به چشم اندازهای پیش روی تاکید کردند.

ایشان با اشاره به روند افزایش تولید در این شرکت اظهار داشت: سیر صعودی تولید به همراه حفظ و ارتقا کیفیت یکی از مهمترین اهداف فعلی سمتکو به شمار می‌رود بطوری که در تولید کالیپر نیسان شاهد رشد ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

در ادامه مهندس آقایی مدیر عامل محترم شرکت زامیاد با بی نظیر خواندن قابلیت ها و پتانسیل موجود در سمتکو، این مجموعه صنعتی را بستر مناسبی برای زنجیره تامین  قطعات شرکت زامیاد و گروه قلمداد نموده و اظهار داشتند: توانمندیهای موجود در گروه، سرمایه بی بدیلی است که در صورت هم افزایی میتواند افقهای جدیدی را در کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفی محصولات فراهم کند.