بازدید سرهنگ تقی پور فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان از شرکت سمتکو

بازدید سرهنگ تقی پور فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان از شرکت سمتکو

ه گزارش روابط عمومی درابتدای این برنامه که با همراهی فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و فرمانده حوزه الحدید جناب سرگرد زینالیان انجام شد، جلسه‌ای با حضور مهندس امیرحسین علیزاده مدیر عامل و حجت الاسلام جابر آسمانی روحانی محترم شرکت برگزار گردید. در این جلسه مهندس علیزاده ضمن خیر مقدم به میهمانان با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی کشور، حضور فعال بسیجیان شرکت را در انجام فعالیت‌های تولیدی و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی ستودنی توصیف نمود و از آن‌ها به عنوان بازو‌های توانمند شرکت در دستیابی به اهداف سازمان یاد نمود. وی در بخش دیگری از سخنان خویش تعهد و تخصص را از بارزه‌های مهم کارگران و کارکنان سمتکو بر شمرده و اظهار نمودند که امسال با مدد حضرت حق و سعی و تلاش همکاران، دستاورد‌های مهمی برای صنعت خودروسازی کشور عزیزمان به ارمغان آوردیم که از جمله آن‌ها می‌توان کسب رکورد جدید تولید و همچنین پروژه های در دست اقدام در زمینه سیستم ترمز برای اولین بار در کشور را نام برد.

پس از پایان سخنان مدیر عامل، حجت الاسلام آسمانی نیز ضمن بازگویی مسائل و دغدغه‌های کارگران در شرکت‌های مختلف، از برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریت عامل سمتکو تقدیر و تشکر نموده و خطاب به فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان افزود: خوشبختانه با درایت و حمایت آقای مهندس علیزاده مدیر عامل و سایر مسئولین شرکت این دغدغه‌ها و مسایل در سمتکو رفع شده است.

در ادامه این جلسه سرهنگ تقی پور ضمن تقدیرو تشکر از زحمات و کوشش‌های بی دریغ مدیریت و کارکنان سمتکو در عرصه تولید، دستاورد‌ها را که نتیجه تدبیر و تلاش مجموعه عوامل شرکت می‌باشد را عامل مهمی در دلگرمی باقی خدمتگزاران این نظام دانسته اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی ارگان‌های مختلف شاهد رشد و پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی باشیم.

در پایان این برنامه میهمانان ضمن بازدید از خط تولید و مونتاژ از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاورد‌های این شرکت آشنا شدند.