بازدید رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا از شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا(سمتکو)

بازدید رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا از شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا(سمتکو)

به گزارش روابط عمومی سمتکو: بازدید رئیس محترم هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا آقای مهندس داداشی در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ صورت گرفت.

آقای مهندس داداشی ضمن بازدید از خطوط مختلف تولید محصولات شرکت سمتکو شامل: گارگاه تولید، آزمایشگاه مترولوژی ، خطوط گیج سازی ، سالن مونتاژ کالیپرهای شاهین، خانواده تیبا، پراید، پژو ۴۰۵، وانت نیسان، آفرود ارس و بویژه کارگاه تولید و آزمایشگاه تست مجموعه بوستر مستر در جریان اقدامات و فعالیت های این شرکت قرار گرفت.

ایشان را در این بازدید، مهندس علیزاده مدیرعامل ، مهندس شهنازی فر رئیس هیئت مدیره و دیگر مدیران شرکت همراهی کردند و مهندس داداشی در حین بازدید از خطوط، با کارکنان به گفت و گو پرداخته و به صحبت های آنها در محیطی گرم و صمیمی گوش دادند، همچنین مهندس علیزاده توضیحاتی در خصوص چگونگی روند تولید و برنامه های در دست اقدام و انجام شده ارائه کردند.

آقای مهندس داداشی از فعالیت های انجام شده در شرکت ابراز خرسندی کرده و ابراز امیدواری کردند تا مجموعه مدیران شرکت و کارکنان با هدایت و درایت مهندس علیزاده و با همت و همدلی و تلاش پیگیر پرسنل و مدیریت بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.