افزایش تولید محصولات شرکت سمتکو در 3 ماهه نخست سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل

افزایش تولید محصولات شرکت سمتکو در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل

به گزارش روابط عمومی، مهندس امیرحسین علیزاده مدیرعامل سمتکو از افزایش تولید محصولات این شرکت در ۳ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی در تشریح این افزایش تولید گفت: تلاشگران شرکت سمتکو موفق شدند در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی در تولید همگن کالیپر و افزایش ۲۷ درصدی در تولید گیج و ابزارآلات را رقم بزنند.

 

ایشان ضمن تبریک این موفقیت و قدردانی از کوشش های صورت گرفته در این راستا، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند این موفقیت ها که با تلاش همه جانبه مجموعه پرسنل زحمتکش این شرکت به دست آمده، نقش مؤثری در ارتقای تولید قطعات خودروئی در استان آذربایجان شرقی در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.

 

مهندس علیزاده ضمن اشاره به تنوع تولیدات سمتکو گفت: شرکت سمتکو به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین زیرمجموعه ترمز سازی گروه سایپا، برای مهندسی، تولید، مونتاژ و تست انواع کالیپر ترمز و مجموعه مستر بوستر خودرو از آمادگی فنی و تولیدی بالایی برخوردار می باشد و در حال حاضر طیف گسترده ای از انواع کالیپرهای ترمز شامل شاهین، خانواده تیبا، پراید، پژو ۴۰۵، وانت نیسان، آفرود ارس، سیلندر ترمز چرخ عقب تیبا، نیسان و مزدا و همچنین مجموعه بوستر مستر در این شرکت تولید می شود.

 

ایشان افزود: شرکت سمتکو علاوه بر فعالیت های خودرویی خود، به عنوان یکی از شرکتهای کاملاً تخصصی و صاحب نام در زمینه ساخت انواع گیج، جیگ و فیکسچرهای صنعتی می باشد که عملکرد موثر و مفید این واحد علاوه بر رفع نیازهای داخلی شرکت، امکان ارائه خدمات ارزنده و گسترده به سایر صنایع را فراهم نموده است.