بازدید جناب آقای دکتر یعقوبی بقا مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه ماشین سازی تبریز از شرکت سمتکو

بازدید جناب آقای دکتر یعقوبی بقا مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه ماشین سازی تبریز از شرکت سمتکو

به گزارش روابط عمومی سمتکو، در راستای هم اندیشی و هم افزایی ، توسعه و همکاری در زمینه فعالیت های فنی ، تخصصی و پژوهشی فی مابین دو شرکت ماشین سازی تبریز و سمتکو جلسه ای با حضور آقایان دکتر شکری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره و مهندس حبیبی قائم مقام مدیرعامل شرکت سمتکو و دکتر یعقوبی بقا مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه ماشین سازی تبریز در محل شرکت سمتکو برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای شکری ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی تاکید کرد انشاالله این نشست بابی در جهت تبادل تجربیات، تخصص و منابع علمی این دو شرکت باشد و در آینده با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود قدم های توسعه و پیشرفت و تعالی محکم تر و دقیق تر برداریم. ایشان هدف از برگزاری این نشست را همکاری مشترک در راستای ارتقاء سطح دانش و تجربه بیان کرد و خواستار برقراری ارتباط بین دو شرکت جهت ایجاد هم افزایی بیشتر شد.

آقای دکتر یعقوبی بقا مدیرعامل گروه ماشین سازی نیز ضمن تشکر از مهمان نوازی شرکت سمتکو از ایده برقراری ارتباط بین دو شرکت توسط آقای شکری استقبال کرد و ارتباط متقابل و تبادل اطلاعات را مثمر ثمر دانست.

ایشان تاکید کرد: با عزمی که در شرکت سمتکو وجود دارد به زودی شاهد تحولات بزرگ در صنعت استان خواهیم بود که این مهم نتیجه تدبیر و تلاش مدیریت و مجموعه عوامل شرکت سمتکو می ‌باشد.

قابل ذکر است بعد از برگزاری جلسه ، مدعوین به همراه مدیران و کارشناسان شرکت سمتکو بازدید میدانی از محوطه صنعتی ، سالن تولید و آزمایشگاه مترولوژی بعمل آوردند و توضیحات لازم از سوی کارشناسان مربوطه به بازدیدکنندگان ارائه گردید.