پیام نوروزی مدیرعامل شرکت سمتکو

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت سمتکو

مدیرعامل شرکت سمتکو با بیان این‌‌که با استمرار تولید مشکلات را پشت سر گذاشته و در آستانه فصلی نو قرار گرفته‌ایم، گفت: راهبرد توسعه محصولات در دستور کار فعالیت‌های شرکت سمتکو در سال آینده خواهد بود.
در استراتژی و راهبرد شرکت سمتکو برای سال ۱۴۰۰ تحول در تولید هدف‌گذاری شده است.
به گزارش روابط عمومی سمتکو، متن کامل پیام نوروزی سعید دلفکار مدیرعامل شرکت سمتکو به این شرح است:
به نام خدا
سال ۱۳۹۹ سپری شد و بار دیگر چرخش روزگار سالی نو را در پیش‌روی زندگی ما قرار داد. در سالی که گذشت شرکت سمتکو یکی از سخت‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و مشکلات و موانع زیادی را در برابر حرکت خود در عرصه تولید تجربه کرد. با وجود همه این موانع، شرکت سمتکو به همت پرسنل توانمند خود توانست ضمن طراحی و تولید محصولات جدید و تعمیق ساخت داخل، تجربه‌ای تازه از خودباوری، نگاه به توانمندی‌های موجود در شرکت و تکیه بر دانش و خلاقیت متخصصان خود را به‌ ثبت رسانده و ضمن افزایش کیفیت محصولات جهش تولید را به معنای واقعی در این مجموعه صنعتی محقق کند.
در راهبرد و برنامه‌های شرکت سمتکو برای سال ۱۴۰۰، راه‌اندازی دستگاههای خط تولید جدید، افزایش تیراژ و تولید محصولات جدید، ادامه جهاد خودکفایی در عرصه تولید قطعات ایمنی خودرو و همچنین ارتقای سطح کیفی محصولات تدوین شده است.
*نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان « تولید »(پشتیبانی، مانع زدایی) از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی انگیزه‌ای مضاعف به تلاشگران سنگر تولید در شرکت سمتکو در سال ۱۴۰۰ نیز خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص؛ خود را برای یک جهش بزرگ دیگر در سال جدید آماده کنند.
اینجانب فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را به همه همکاران عزیزم تبریک عرض کرده و سلامتی، بهروزی، توفیق و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.