پیام مدیر عامل شرکت سمتکو به مناسبت روز کارگر

پیام مدیر عامل شرکت سمتکو به مناسبت روز کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَأَن لَّیسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَى »

همکاران محترم شرکت سمتکو

سلام علیکم؛

کار و کارگر همواره نماد جهاد، سازندگی، پیشرفت، توسعه و تعالی یک کشور بوده است و ۱۱ اردیبهشت ماه فرصتی است تا از زحمات ارزشمند قشر پرتلاش کارگر به عنوان یکی از شریف­ترین طبقات اجتماع تقدیر به عمل آید. کارگرانی که به فرموده امام خمینی(ره) ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‌ها هستند و حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

کارگران، پیشگامان نشاط آفرین اقتصاد یک جامعه هستند و اعتقاد راسخ دارم اقتصاد کشور مرهون تلاش و کوشش بخش تولید بوده و لازمه عمل به تولید ملی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، نهفته در همت کارگران عزیز و خدوم است.

شرکت سمتکو با این نگرش که کارگران بازوان قدرتمند هر جامعه­ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و با تأسی از پیام روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال ” تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها ” ؛ به پشتوانه اراده پولادین و متفکرانه کارگران متعهد و همت جهادی آنها چرخ صنعت را پویا نگه داشته است.

مجموعه سمتکو همواره افتخار همکاری با بهترین فرزندان این مرز و بوم را در کارنامه زرین خود داشته و همیشه به داشتن نیروهای متدین، متعهد و توانمند می­بالد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن روز جهانی کارگر را خدمت همکاران ارجمند و خانواده گرامی آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای یکایک آنان عزت روز افزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.                       

 

سعید دلفکار

مدیرعامل