همراهی و همدلی مدیریت و کارگران عامل موفقیت سمتکو

همراهی و همدلی مدیریت و کارگران عامل موفقیت سمتکو

رئیس شورای اسلامی کار شرکت سمتکو همراهی و همدلی کارگران و مدیریت را عامل موفقیت سمتکو در رکوردشکنی ها و شکوفایی در تولید این شرکت عنوان کرد.
فرهاد تبرخی با اشاره به رکورد شکنی های اخیر در شرکت سمتکو، گفت: شرکت سمتکو علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه درسال رونق تولید موفق شد در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۸ با تولید یک میلیون و ۲۵۰ هزار همگن کالیپر پراید، رکورد تولید را ازبدو تاسیس شرکت رقم زند و این امر با همراهی و همدلی کارگران و مدیریت شرکت محقق شد.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی کار شرکت سمتکو متشکل از دو عضو شورا، همواره رابطه تنگاتنگ و متقابلی با مدیرعامل شرکت داشته و بر اساس سیاست های کلان شرکت قدم برداشته است.
تبرخی افزود: بر همین اساس، توانسته ایم با ایجاد انگیزه مضاعف بین پرسنل و پشتکار و همدلی همکاران به موفقیتهای بی نظیری در طی ماه های گذشته دست پیدا کنیم که بدون شک در سالجاری نیز ادامه خواهد یافت.
وی در زمینه اقدامات صورت گرفته در شورای اسلامی کار شرکت سمتکو نیز گفت: همیشه سعی کرده ایم درکنار مدیریت بوده و در ایجاد محیطی آرام و دور از تنش ها و مشکلات معمول قدم برداریم.
تبرخی خاطرنشان کرد: بر همین اساس، شورای اسلامی کار در کلیه رویدادها و مناسبتهای فرهنگی و مسائل رفاهی مربوط به کارکنان درتعامل کامل با مدیریت، نقش اساسی در پیشبرد اهداف شرکت ایفا کرده است.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقات فرهنگی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته کار و کارگر و اهدای جوایز برندگان این رویدادها از جمله اقدامات شورای اسلامی کار است که با همکاری کمیته ورزش، انجمن اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج صورت گرفته است.
رئیس شورای اسلامی کار شرکت سمتکو در پایان تاکید کرد: در راستای اهمیت دادن مدیریت شرکت به منابع انسانی به عنوان سرمایه های اصلی شرکت، شاهد رکوردشکنی سمتکو در سال ۱۳۹۸ بودیم و بدون شک با ادامه این روند در سال جهش تولید نیز موفقیت های سمتکو ادامه خواهد داشت.