برگزاری مراسم سوگواری امام حسین(ع) در شرکت سمتکو

برگزاری مراسم سوگواری امام حسین(ع) در شرکت سمتکو

کارکنان شرکت سمتکو با برگزاری مراسم عزاداری و نوحه خوانی در ماتم اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش سوگواری کردند.

به گزارش روابط عمومی سمتکو همزمان با ایام ماه محرم، کارکنان سمتکو با برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ارادت و علاقه خویش را به امام حسین(ع) و خاندان پاکش ابراز کرده و در مظلومیت آن امام همام به سوگ نشستند.
در این مراسم که با حضور مهندس دلفکار سرپرست شرکت سمتکو،معاونان، مدیران، رؤسای واحدها و جمع کثیری از کارکنان همراه بود، با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاری بین‌المللی کشور آقای دکتر وحید غفران‌نیا شروع و در ادامه حجت‌الاسلام آسمانی سخنران و کارشناس دینی با تشریح واقعه کربلا و فلسفه عاشورا، پشتکار و همت را از شاخصه‌های اصلی مسلمان واقعی شمرده و موجب پیشرفت وتوسعه جامعه دانست.
وی افزود: ما در واقعه عاشورا علاوه بر گریستن، باید در مورد آن تفکر و تعقل کنیم و از آن درس و عبرت‌های زیادی بگیریم که یکی از مهم‌ترین آن درس‌ها، هدف و وسیله قرار ندادن ابزارهای فراقانونی و غیرموجه برای رسیدن به مقاصد و اهداف دنیوی است.
در ادامه این مراسم معنوی کربلایی ناصر بخت‌آور از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ذکر مصیبت شهادت حضرت اباعبد الله الحسین(ع) و یاران باوفایش به مداحی و نوحه سرایی پرداخت.