برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته سال 1399 شرکت سمتکو

برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته سال ۱۳۹۹ شرکت سمتکو

به گزارش روابط عمومی شرکت سمتکو مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته این شرکت با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران روز سه‌شنبه ۶ آبانماه ۱۳۹۹ برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم مهندس دلفکار، مدیرعامل شرکت سمتکو ضمن خوشامدگویی ، به حاضران گفت: زمان بازنشستگی زمان خوبی است تا با فراغت بیشتر به انجام فعالیت‌هایی بپردازید که در طول سالهای اشتغال به کار، فرصتی برای انجام آنها نبوده است و خاطر نشان کردند اگر سمتکو افتخار استان است، پرسنل این شرکت هم افتخار شرکت سمتکو هستند.
مهندس دلفکار عنوان کرد: هدف از برگزاری این آیین تجلیل و قدردانی از همکارانی که چندین سال عمر صادقانه خود را به خدمت در سنگر تولید گذرانده‌اند، دانسته و گفت: بازنشستگی پایان کار نیست و درهای سمتکو همواره بر روی بازنشستگان عزیز باز است و این شرکت با آغوش باز از تجربیات و توانمندی‌های همکاران ارجمند استقبال و استفاده خواهد نمود.
در ادامه حجت‌الاسلام آسمانی روحانی شرکت نیز ضمن ارج نهادن به مقام شامخ بازنشستگان اظهار داشتند: شرکت سمتکو متعلق به همه پرسنل است و بازنشستگان با توجه به توانمندی های خود سرچشمه و منشا خدمات بزرگی در حوزه صنعت هستند
پس از آن آقای تبرخی تبریزی بعنوان نماینده کارگران ضمن تشکر از حسن توجه مدیرعامل و هیات مدیره شرکت مبنی بر مطالبات کارکنان، برای پرسنل بازنشسته آرزوی توفیق و سلامتی نموده و از مدیرعامل محترم تقاضای مساعدت در پرداخت مانده مطالبات بازنشستگان را نمود.

در پایان این مراسم به رسم یاد بود با اهدا لوح تقدیر از سوی مدیرعامل به بازنشستگان حاضر در جلسه از ایشان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.