اهدای لوح تقدیر توسط پرسنل به مدیر عامل شرکت سمتکو

اهدای لوح تقدیر توسط پرسنل به مدیر عامل شرکت سمتکو

جمعی از پرسنل و مدیران شرکت سمتکو در حرکتی خودجوش ؛ با حضور در سالن تولید این شرکت از زحمات مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس امیرحسین علیزاده تشکر و لوح سپاس از سوی پرسنل تقدیم ایشان گردید.

 

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای مهندس امیرحسین علیزاده

مدیرعامل محترم شرکت سمتکو

با سلام و دعای خیر

ما پرسنل شرکت سمتکو به خود می بالیم که افتخار خدمت در کنار مدیر عاملی لایق و توانمند چون حضرتعالی نصیبمان گردیده است. از اینکه در برنامه های خود، همکاران را سرمایه های اصلی شرکت می دانید و با ایجاد رفاه و امنیت شغلی برای کارکنان و توجه مستمر، افزایش تولید و هم چنین توجه به معیشت پرسنل در تمامی زمینه ها مراتب سپاس و قدردانی را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی اعلام میداریم. بی شک توجه شما به پرسنل شرکت سمتکو اعتماد به نفس و شوق و تلاش آن ها را در انجام وظایف محوله دوچندان کرده است و همگی ما داشتن مدیر عاملی چون حضرتعالی را به دیده منت دعا خواهیم کرد.

رفتار همراه با محبت شما، کلمات پر مهر، لبخند های واقعی و دوستانه، راهنمائی های کارشناسانه، حمایتهای همه جانبه و همکاری های بی دریغ شما را جز دعای خیر و تلاش مضاعف نمی توانیم جبران کنیم ضمن سپاس و قدردانی از درگاه خداوند تبارک و تعالی ، توفیق روزافزون شما برادر بزرگوار را خواستاریم و امیدواریم در تمامی عرصه های زندگی موفق و سربلند باشید.

با تقدیم احترام

پرسنل شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزار آلات سایپا (سمتکو)

 

به گزارش روابط عمومی، در پایان این مراسم، مهندس علیزاده با اشاره به موفقیت های چشمگیر در افزایش تولیدات شرکت افزود : بر خورد لازم می دانم از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران عزیزم که سهمی در این موفقیت ارزشمند داشته اند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم در سال جدید در سایه توجهات حضرت باری تعالی و عزم و اراده همکاران گرامی این موفقیت ها دو چندان شود.