ادامه رکوردشکنی شرکت سمتکو در اردیبهشت 99

ادامه رکوردشکنی شرکت سمتکو در اردیبهشت ۹۹

شرکت سمکتو که سال گذشته موفق به شکستن رکورد تولید تاریخ این شرکت شده بود، در اردیبهشت ۹۹ و در اولین ماه های سال جهش تولید، موفق به رکوردشکنی دوباره شد.
بر اساس اطلاعات آماری ثبت شده در شرکت سمتکو، این شرکت موفق شده است در اردیبهشت ۹۹ میزان تولید همگن خود را نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ بیش از ۱۴ درصد افزایش داده و به بیشترین میزان تولید در ۱۰ سال گذشته شرکت برسد.
در مقایسه عملکرد سمتکو در زمینه تولید همگن دو ماهه ابتدایی سال ۹۹ نیز شاهد افزایش ۲ درصدی تولید نسبت به سال گذشته هستیم. این در حالیست که این میزان افزایش تولید، علی رغم کاهش ساعات و شیفت های کاری به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی بیشتر به منظور پیشگیری از ابتلای کارکنان به بیماری کرونا، رقم خورده است.
گفتنی است که شرکت سمتکو در سال ۹۸ نیز موفق به شکستن رکورد تولید خود از بدو تاسیس شرکت شده بود و آمارهای تولید این شرکت افزایش ۷۴ درصدی تولید همگن در سال ۹۸ به نسبت سال ۹۷ را نشان می دهد.
شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا (سمتکو) از بزرگ‌ترین شرکت‌های طراح و تولید کننده ی قطعات فوق ایمنی خودرو از جمله کالیپرهای ترمز جلوی پراید، پراید وانت، تیبا ، نیسان، پژو ۴۰۵ ، سیلندر ترمز عقب تیبا ، مجموعه ی مستر بوستر پراید و تیبا و انواع گیج های کنترلی در سطح کشور می باشد .